svar 4

Vart redigerar du dina bilder?
gimp!


Dina 5 favoritkärlekslåtar
den här, den här, den här, den här och den här


Vad heter ditt favorticafé? 
graffiti, men jag tycker om Ebbas skafferi och Arimans också! Sen finns det över huvud taget en massa bra caféer i lund, så håll utkik. 


Har du don naturliga hårfärg nu?
Nej


Tycker du om choklad?
Jovars, det är väl alltid gott med socker.

Hur mår du just nu egentligen?
vet inte. helt okej? svårt att säga.


Hur skulle ditt hår se ut om du fick göra det percis hur som helst? (längd, färg, tjocklek, form osv)
tjockare, fluffigare och antingen alldeles sockervaddsvitt eller ronja rövardotter-brunt. 


Bästa resan (eller i plural om du så önskar)?
Paris 2012. 

gillar du twighlight och i så fall varför?
nej det gör jag inte. jag tycker inte alls om könsrollerna i serien, usch.

vad är det värsta respektive det bästa med stället där du bor?
bästa: Ellen, Samuel, Andreas, kullersten, trevligt. 
sämsta: måste åka buss hela tiden nästan, just nu är det dessutom så kallt att jag gråter.

finns det någon musikstil du aldrig skulle kunna tänka dig lyssna på?
amerikansk hip hop. 

ge exempel på snygga kvinnor eller män?
män: Joseph Gordon-Levitt, Johnny Depp, Leonardo DiCaprio, Jim Morrison, massa massa fler herregud kärlek. 
kvinnor: Audrey Tautou, Marilyn Monroe, Twiggy, Sandra Beijer, massor av fler. 

anser du dig som feminist?
ja herregud. 

vilken härskar teknikanser du är den värsta?
skuldbeläggande och förlöjligande

3 kommentarer:

  1. Ebbas Skafferi <3 Har du varit på Brunius? Mycket mysigt ställe :)

    SvaraRadera
  2. hejhejhej på dig my. Såg precis en mycket fin bild på dig på tumblr med eftersom jag inte har någon sådan kommenterar jag den här, för herrejäklar så galet vacker du är. Finns ingen vackrare människa, du är vackrast av alla. helt seriöst

    SvaraRadera
  3. kan du inte visa någon gång hur du redigerar dina bilder?

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.