svar 3

har du en youtube-kanal? (vad heter den isåfall)
nej det har jag inte, ingen aktiv i alla fall.


kan hälsa sam från miiiiiig?
tja, det kan jag väl. han är inte hemma förrän på torsdag, men det är väl klart som korvspad att jag kan göra det!

bryr du dig mycket om märkeskläder?
verkligen inte. det enda jag gillar är doctor martens. 

vilken kamera har du?
en Nikon D3200! är jättenöjd

Hur lyckas du få så många fina vänner? 
Vi hittar varandra helt enkelt! 

Använder du parfym? Isåfall, vilken?
Ja, det gör jag. Använder DKNY green apple tror jag att den heter, har ingen bra koll på parfymer.

Hur mår du just nu?
För tillfället; väldigt väldigt trött. Överlag rätt okej tror jag även om det är lite jobbigt just för tillfället av massor av olika anledningar. Vilken fin fråga. 

Gillar du nutella typ mer än alla andra pålägg?
Gillar inte nutella alls faktiskt, skäms på mig. 


Vilket instrument skulle du vilja kunna spela?
Fiol skulle vara himlans mysigt och fint.

Vilken är din favoritmat?
Antagligen maten som sam brukar laga till mig. Det är en superenkel makaron och quorn-rätt som faktiskt är jättegod och som jag kan äta tonvis av.

Hur lyckas du få så awesoma bloggläsare?
Ingen aning, men är hemskt tacksam och glad att jag har er! (PUSS)

Hur kan du vara så himla vacker?
Åh men gud, jag vet inte ens vad jag ska säga. Tack? till en början för att du tycker att jag är vacker och som svar på frågan; ingen aning. Bra gener kanske? 

Om du skulle få vara ett djur för en dag, vilket? 
En räv. (källa)

Är du höger eller vänsterhänt? (Finns det något du kan göra bättre med din "sämre" hand?)
Jag är högerhänt, men kan klippa med vänster hand rätt bra. Annars är vänsterhanden rätt hopplös, har brutit ett par av fingrarna en gång i tiden och förutom pianoskalor så kan den nästan ingenting. 


Om det inte fanns broccoli, créme fraiche, danonino eller örtsalt, vad skulle du då välja att överleva på?Violkarameller, herregud.

Känguru eller näbbdjur?
Näbbdjur, helt klart.

Kamel eller giraff? 
Kamel!


Om du alltid hade haft samma hjärnkapacitet som du har nu, och alltid hade tänkt som du gör nu, i vilken ålder skulle du ha valt att börja spela piano? (+Vilken ålder började du?)
Jag började spela piano när jag var tio år gammal, men över inte särskilt mycket längre. Skulle nog velat börja mycket tidigare, och även inte gett upp. Då hade jag varit duktig nu, på riktigt liksom.


favoritkompositör?
jag tycker något hemskt mycket om Tchaikovsky och Vivaldi. 

vad äter du när du inte orkar laga till något?
Ingenting.

favorit secondhand?
Humana!

Vad tycker du om Ted Gärdestad?
nja. 

Tror du på änglar?
nej, inte alls faktiskt. 

barfota/strumpor/skor?
strumpbyxor, varje dag.

Hur tycker du mest om att ha håret?(inte vad som är finast, men kanske också vad du tycker är finast.)
Har ofta håret i margaretaflätor när jag har det uppsatt, annars borstar jag bara och plattar luggen lite. Skulle tycka att det var väldigt fint att ha en axelkort frisyr, men vill inte riktigt klippa av det. 

Svensk musik/ utlänsk musik?
svensk pop, i övrigt vad helst som är bra, ungefär.


bilder från vår tumblr, källor finns där. 

1 kommentar:

  1. Jag kan lära dig att spela fiol höhöhö. Har spelat i 9 år. Men herregud, jag älskar dina bilder! Hur får du bruset? owo

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.