kjol från åhléns, skjorta second hand, strumpbyxor från ingen aning, åhléns också kanske? bra rea var det i alla fall. 


livet flyter liksom på lite grann, ni vet sådär så att man bara går till skolan, lär sig saker, går hem. morgon middag kväll.

vet ej om det är bra eller dåligt.

men vet ni vad? har blivit materiell igen vilket inte är bra för min plånbok, och ett par creepers är på väg hem till mig nu, hoppas jag. ni kanske får se dem någon dag, om de kommer i sitt lilla paket. hoppas hoppas. 

annars gick dagen rätt kasst på morgonen, ingenting verkade vilja gå min väg, men sedan fick jag höra att jag hade vackra ben av en flicka i parallellklassen (hej bättre självförtroende!) och gjorde bra ifrån mig på ett fysikprov, så nu kan livet kicka igång.

har köpt fina örhängen åt kusinvitamin idag också, ska nämligen fira att hon har blivit myndig (HERREGUD.)

7 kommentarer:

  1. Anonym18.1.13

    Gud vas smala ben du har fått! (inte för att det spelar någon roll, du är superfin hur som) <3

    SvaraRadera
  2. millie18.1.13

    du är bäst!!!!
    förresten skrev jag mejl till dig igår. du behöver inte svara eller så men ja. så du vet liksom.

    SvaraRadera
  3. Anonym18.1.13

    Du är fin hela du. Vi måste ses snart förresten? :D
    /Matilda

    SvaraRadera
  4. Alltså gud så fin bild, och dina ben är jättevackra, jag förstår inte hur du inte kan tycka om dem för det borde du verkligen.

    SvaraRadera
  5. Anonym19.1.13

    SVARA PÅ FRÅGORNA!

    SvaraRadera
  6. så galet snygg goshh

    SvaraRadera
  7. My, vilket är ditt favorit café? Jag letar efter ett mysigt som jag kan praoa på, men det finns så många att välja på.
    Puss och kram.

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.