instagram januari

fotograferade min fina jordglob och hade superfin luggdag en annan. det var ju bra.
läste torka aldrig tårar utan handskar (mvh grät) och hittade en fin vägg i källaren.
hade en fin frisyr och sen så var jag lite sliten med samuel en helg. det var en bra helg.
var jättenervös inför att hälsa på skolsyster och bli vägd och mätt och sådant. usch. sedan hängde jag ju också framtida lägenheten så himla pepp, även om det är långt tid tills dess att jag får vara där på heltid.
glöm inte att följa mig, jag heter kometkrig!

5 kommentarer:

  1. din instagram är så himla fin!

    SvaraRadera
  2. Älskar ditt hår. Vill ha det!

    SvaraRadera
  3. Anonym31.1.13

    My, snälla försök att äta, försök att kämpa emot tankarna och sök hjälp. Det syns jävligt mycket att du har gått ner och jag lovar, du kommer inte bli vackrare. Du är redan en av de vackraste människorna jag känner och det gör ont i mig att se hur du kastar bort det genom att svälta dig själv till dess att du bara ser ut som ett spöke. Jag vet att man inte väljer att ha dessa, jag vet. Jag vet att det inte är så enkelt. Snälla försök att hitta någon att prata med. Du är bäst.

    SvaraRadera
  4. Anonym1.2.13

    blir det något av den där videon du (typ) utlovade!?

    tusen kramar

    SvaraRadera
  5. Din blogg är jättefin Myyyyy!!! Tänkte du kanske ville veta hehe pusss

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.