instagram innan jul

åkte längs vintervägar för att träffa Samuel och en annan dag satt jag med kängor på en stadsbuss för att se Ellen studsa runt på en scen. Där ser man på va! Bra och fint alltsammans.
citerade Ebba Grön och knäppte av en bild på oljetavlan i trappen som ni sett många gånger. Världens finaste, ungefär.
min garderob en morgon och en sedvanlig sådan där jobbigt gullig pussbild.
prövade även konstiga kläder på humana som ändå var lite fina, kom hem med en gul tröja som jag kan visa någon dag och blev glad i magen av lp-skivor, som den "poparhipster" jag är (citat av ungefär alla i min omgivning, usch.)

glöm inte att följa mig, jag heter kometkrig!

3 kommentarer:

  1. poparindiehipster*****************

    SvaraRadera
    Svar
    1. MEN INDIEPOPAR KANSKE MEN HIPSTER NEJ

      Radera
  2. Ja, du är ju sådär jobbigt underbar. Minus jobbigt.

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.