tristessångest




hej mina små glittertroll. idag var det onsdag, jag hade massor av lektioner och äcklig skollunch. satt och petade i en geggig sörja av pulver och purjolök, drack sju glas mjölk och spelade mobilspel för att fördriva tristessångesten.

känner mig väldigt pepp på bloggen just nu, roligt/konstigt/kalas/bra & sådär.
vad gör ni när ni lider av onsdags-tristessångest?

björnkram
ps. nu är jag inte uttråkad längre, snarare tvärtom. har så många läxor att jag inte ens hinner tänka på hur tråkigt det är. 


4 kommentarer:

  1. Teenage Jesus14.11.12

    Jag brukar lyssna på konstig men vacker filmmusik.
    Just idag blev det mest bara Circus music av Laurent Petitgand.

    SvaraRadera
  2. Jag bestämde mig för att sluta tidigt under gymnasiedagen och åka hem för att baka muffins och spela gitarr. Funkade ganska bra.

    SvaraRadera
  3. TheAgnes15.11.12

    Just onsdagstristessångest brukar gå över så fort jag lämnar skolan, för då sitter jag med två finisar på bibblan nån timme innan teatern. Inte ens med det här nya tandställningshelvetet gick det att ha tristessångest då.

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.