pojken ser ut som sin far, längtan är allt han har kvar

kalasliv ju. 

tack för alla fina kommentarer nedan, är så himla glad att så många förstod att jag inte var ute efter att "slippa" göra saker, utan att det endast var symboliskt och jag kan meddela att saker har förbättrats redan.

om det är något ni tycker är fel, gör någonting åt det. säg till, säg emot. slå ingen, det är elakt, men säg till. berätta hur du känner, säg nej och vänd inte andra kinden till, slå inte tillbaks. förklara. det är enklast, och bäst.

glitterfnitter

english: thank you for all the nice comments yesterday and the day before that, I'm happy to see that so many of you understood my point of view and didn't see it as something that it wasn't. 

6 kommentarer:

  1. månbilden är gryyyyyyymt fin min kåmpi. jävligt kreativt åh så bra.

    SvaraRadera
  2. Så sjukt bra och modigt av dig, blir också så himla arg när sådant händer men går oftast bara med ilska i mig resten av dagen och klagar på det i dagboken och hemma och vågar inte riktigt göra något åt det. Därför är det så himla uppmuntrande att läsa om någon annan som vågar stå upp och säga emot ifall något är fel, jag hoppas att jag lyckas göra samma sak nästa gång.
    kram :)

    SvaraRadera
  3. Anonym22.11.12

    bara jag som tycker att det är ganska komiskt att alla skriver att bilderna är "Bra"="Brah"

    jag vet... jag har dålig humor... :(

    SvaraRadera
  4. Fina bilder och fint citat från fin låt.

    SvaraRadera
  5. astrid24.11.12

    åh det här låter elakt men jag stör mig på något som du skrivit till en bild tidigare "tre kilo lättare ben" och något du skrev för några månader sen kommer inte ihåg exakt men det var något.med att du var lite större.eller något liknande och jag ursäktar men jag blir lite irriterad för jag har alltid tyckte att du är så jävla fin just för attdu inte är som en sticka.

    jag hoppas du inte blir sur och att du förstår vad jag menar.
    det blir den känsla som du kanske också har känt att när någon man verkligen tycker är fin försöker ändra på sitt utseende...

    SvaraRadera
    Svar
    1. puss och tack för en jättefin kommentar! jag är fortfarande ingen sticka, vill nog inte vara någon heller. Jag är ledsen att du uppfattade det som att jag "ville" förlora en massa vikt, det ville jag inte. Min morfar dog för fyra veckor sedan, jag har oroat mig så mycket att jag blivit smalare. Jag tycker om mig, jag försöker inte ändra någonting utan bara hitta tillbaka till mig själv, oavsett hur många eller få kilon vågen visar.

      puss.

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.