glittrigt åttiotal





12 kommentarer:

  1. Anonym13.11.12

    finaste bloggen jag vet!

    SvaraRadera
  2. Otroligt fina bilder My!
    Älskar dig och dina bilder, underunderbart!
    Tittar in till dig nästan varje dag för att se om du lagt ut några bilder.
    Blir lika glad varje gång.

    Puss<3

    SvaraRadera
  3. gud jag dör så vackert.

    SvaraRadera
  4. Anonym13.11.12

    Hela du är ju perfektion i person. Avundas dig pga din kropp och allt det andra fina med dig.

    SvaraRadera
  5. men hur tar du bilder uppifrån när du ligger i badkaret? '7syftar på sista bilden/gifen)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ellen hjälper mig oftast, annars kan man använda stativ! puss

      Radera
  6. Läskigt vacker poetiskt och fint.

    SvaraRadera
  7. Va fina bilder!!!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. så. himla. vackert.

    SvaraRadera
  9. hej my jag älskar dina foton och hela du din blogg gör min dag<33

    SvaraRadera
  10. Du har en väldigt fin blogg! Den är poetisk och retro, allt jag värderar i livet plus en hög med andra saker. <3

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.