whip it, whip it good


hej. idag är jag förvirrad. förvirrade dagar är bra att göra listor på. därför kommer det en tisdagslista. puss!

jag är rädd för mig själv, mänskligheten, kapitalism, människor som är ledsna, att tappa bort mig själv, att bli besviken.
den värsta känslan är när man råkar läsa igenom gamla sms och börjar gråta panikartat för att världen är så orättvis och ingen vill ha en.
den bästa känslan är när någon man tycker om känner samma sak och man har en anledning att sitta uppe sena kvällar och bara tänka. på allt som är vackert. på hur fin världen är och hur älskad man är.
jag är bäst på att fynda saker 2hand.
jag är sämst på att uppfylla mina egna orimliga krav, vilket gör mig själv besviken nästan jämt. knasigt.
jag pratar hela tiden. hinner inte prata färdigt så pratar i sömnen också. kalas.
jag lyssnar på whip it av Devo
jag tycker om Samuel, er, livet, Ellen, framtiden, saker. Här är en liten lista. 

3 kommentarer:

  1. Anonym23.10.12

    DEVO made more than one song, you know.

    SvaraRadera
  2. Så fin, så fint skrivet, så fin blogg

    SvaraRadera
  3. Du är söt som socker och dina inlägg är de finaste. Punkt slut.
    Höstmys kramar

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.