vilse på äventyret






hon är vilse och vacker

10 kommentarer:

  1. vilket program redigerar du i? :3

    SvaraRadera
  2. åh underbara bilder

    SvaraRadera
  3. Herre min skapare vad vackert. Kram <3

    SvaraRadera
  4. Anonym16.12.12

    Är det ok att skriva ut och sätta upp på finväggen? Kram.

    SvaraRadera
  5. Anonym16.12.12

    ... och när jag ändå frågar är det en hel del bilder här jag vill ha upp på väggen. Men om jag inte frågar först kommer det inte kännas bra i magen sedan. Så, hm, ja. Är det okej? Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej fin fin fin! har faktiskt funderat på att öppna en printshop med bilder och illustrationer någon gång nästa år. Vad sägs om det? Så länge får du självklart skriva ut vad du vill, men lova lova lova att länka en bild på hur det ser ut uppa på väggen sedan! ^^

      Massa puss!

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.