please wait at the gate of heaven for me terry



fryser gör jag jämt nuförtiden. har hamnat i en konstig ostrukturerad vardag då jag upptäcker att jag inte ätit på över ett dygn, att jag glömt att höra av mig och att jag helt enkelt somnade med kläderna på. det är helt jäkla knas och snurrigt och jag fattar nästan ingenting.

lyssnar på åttiotalslistan och pepplistan men inte ens de håller igång mig ordentligt. herregud, behöver en brytning någonstans. behöver en smäll på käften för att komma i balans.

blä, och puss.

3 kommentarer:

  1. KramKramKram. Du är bäst och det borde du veta.

    SvaraRadera
  2. The Agnes16.10.12

    *Smäll på käften*

    SvaraRadera
  3. Hej My! Gud vilken fiin löskrage, den är från hm va? Finns den fortfarande i butik?
    Du är så jävla fin och vacker bara så du vet. Puss och Kram

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.