if you were a kiss I know I'd be a hug



4 kommentarer:

  1. ALL I WANT IS YOU WILL YOU BE MY BRIDE TAKE ME BY THE HAND AND STAND BY MY SIDE ALL I WANT IS YOU WILL YOU STAY WITH ME HOLD ME IN YOUR ARMS AND SWAY ME LIKE A SEA

    SvaraRadera
  2. emilia29.10.12

    den meningen, är min absoluta favoritmening i hela låten, och jag älskar den låten. det är typ den meningen som är gråt/stort leende- ögonblicket i sången.
    om någon pojke någon gång skulle vara kär i mig och vilja få mig att falla tusen gånger för honom, skulle detta vara sången han skulle sjunga för att jag skulle dööööööö wihihihi

    SvaraRadera
  3. Anonym30.10.12

    var rädd om dina vackra ben flicka lilla

    SvaraRadera
  4. kom hit och kramas!

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.