fast du har en kjol som sitter snett och läser dikter på fel sätt så kan jag lova allt är annorlunda i ett annat land

livet rullar på, som det ska.

sover ordentligt, äter ordentligt, ler mycket, går på kalas, dansar om nätterna, pussas, låtsas att det är sommar och att jag är sjutton år och fri fast jag bara är femton år och väldigt o-fri, försöker att inte tänka på begravningar och samtidigt komma på något vettigt att föra fram.

pussar.

«under stjärnorna»

för att skriva något ordentligt så kan jag meddela att jag idag dansat till ramlar, hört spökhistorier, ätit veganmat, hånglat bort kylan, varit lite rädd, pussat en luddig hund, varit yr i huvudet och kommit hem halv ett. 


1 kommentar:

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.