om sådär fyra år




Okej, eftersom mitt knepiga minne gjorde så att jag glömde bort att skriva här igår tänkte jag göra det idag istället. Mest för att My inte ska slå mig eller sådär.

Som både jag och My har nämnt här tidigare så har vi funnit oss en lägenhet till framtiden, vilket vi tycker om att skryta lite om. Så här kommer lite mer skryt om den.

Vi ska ha fina spetsgardiner och trasmattor, självlysande stjärnor i taket och väggklockor lite överallt. I köket ska vi ha schackrutigt golv och mintgröna/turkosa skåpsluckor. Vi ska ha högar med koffertar och lampor med de finaste lampskärmarna i hela vida världen. Badrumsskåpet ska vara kaos och fyllt med läppstift i alla regnbågens färger och gamla parfymflaskor. Duschdraperiet ska vara ett jättebilligt från typ rusta med ankor eller bläckfiskar på. Nu vet ni det.

_ellen

2 kommentarer:

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.