du måste va sjuk sjuk sjuk sjuk du måste va blind blind blind blind

igår gick jag på södra esplanaden och köpte ett par skridskor för trettio riksdaler. men det är inte det vi ska tala om nu. för sedan hälsade jag på min allra bästa favoritperson Ellen och satt i hennes lägenhet och hade ett fint liv. på bilden kan ni se en skymt av mitt framtida rum, för vi ska nämligen få lägenheten förstår ni, om ungefär tre år. det är långt kvar och vi är väldigt pepp.

där satt vi och hade det fint, innan vi drog ut för att göra stan. det gick väl sådär med det egentligen för vi hamnade på kulturskolan och tittade på fiolkonsert. Marcus var väldigt duktig och en liten asiatisk flicka med tofs mitt på huvudet fick mig på väldigt bubbligt humör.

när vi hade sett Marcus spela och vara kulturell hängde vi i stadsparken mest hela kvällen, och därifrån har jag inga bilder. när vi kom hem var vi trötta och ramlade i säng.

jag väckte Ellen overkligt tidigt och tvingade henne att resa på sig. hon blev rätt arg. det gjorde ingenting. resten av dagen hade jag mest pojken med de smala armarna i knät och lyssnade på håkan hellström.

ja så blev det lite allmänt underliga bilder men vad gör det om hundra år. jag älskar er och sådär. septemberkyss.

3 kommentarer:

  1. My, du och Sam är så nedrans söta tillsammans<3

    SvaraRadera
  2. Haha, oj var konstigt det blev nu. Jag var inne på Facebook ett tag och kollade igenom dagens händelser. Och så ser jag en bild på Marcus och tittar lite på den. Sen kollar jag nya blogginlägg och blir mer än lovligt förvånad när jag ser samma bild på marcus här! Så jag hittade dig på facebook och inser att vi har tre gemensamma vänner. Roligt!

    SvaraRadera
  3. This made me happy <3

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.