alice i underlandet och hattmakarens kanin





lyckades komma ut i skogen idag. det var bra. fint.
förresten, imorgon somnar Sune in för alltid. Min katt alltså, vissa vet säkert vem han är. Den där fula vita katten med gula ögon som brukar bitas och rivas. Han är så aggressiv att man inte kan hantera honom, och jag är mycket ledsen för det är ändå min katt.

Förresten är jag ledsen att jag lät så negativ i förra inlägget. Är lite labil för tillfället men är så himla glad ändå på något sätt. Har saker att se fram emot och jag är nästan alltid glad egentligen. För några dagar sedan hade vi "ledsna listan" på spotify. Här kommer en kort lista som jag kallar "pepp" bara för att den är så himla bra när man är på dåligt humör.

Ni hittar pepplistan här.

12 kommentarer:

  1. Scilla20.9.12

    Så galet fina bilder.
    Så galet fin klänning
    Så galet fin kanin.
    Och framför allt, så galet fin flicka

    SvaraRadera
  2. Åh helt underbara bilder!

    SvaraRadera
  3. Kaninen är jättesöt. Är den din?
    Jag undrar en sak. Tar någon annan de här bilderna eller använder du stativ och självutlösare? Bilderna är kalasfina <3
    Jag är så ledsen för katten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är min kanin :)
      Jag brukar ta dem med stativ och självutlösare, men Sam var faktiskt fotograf den här gången. Puss!
      Jag med. Om två timmar är han död. Suck.

      Radera
  4. Alltså detta är ju så fint så jag vet inte vad jag ska göra.

    SvaraRadera
  5. Jag vill också ha en kanin i en hatt.
    Så tråkigt med katten, hoppas att du sparar honom i själen hela livet.

    SvaraRadera
  6. Åh. Din vackra galenskapsvarelse! Du är som rymden. Spellistan är för övrigt otroligt härlig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. att vara som rymden måste vara det finaste.

      Radera
  7. du är så himmla fin! <3

    SvaraRadera
  8. Anonym22.9.12

    Men vad har du på armen! :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. skärsår. är inte stolt, men tänker inte bry mig om dem längre. puss.

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.