you're blind you don't see what I see



bilder från den senaste veckan.

9 kommentarer:

  1. Din blogg är himla mysig tycker jag :)
    Jag råkar vara väldigt nyfiken på hur du redigerar dina bilder. Både de i det här inlägget och för övrigt, de har en så fin "stil" om du förstår vad jag menar haha?
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej vacker (ditt hår är fantastiskt.)

      sånt är svårt att svara på, jag kör på känsla... oftast handlar det om att man ska försöka fånga bilden på rätt sätt med redigeringen, så att det känns "rätt." pusssssss

      Radera
  2. åh första bilden <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. partner in crimmmmmmmme

      Radera
  3. Härliga bilder!

    SvaraRadera
  4. Jätte fina bilder! Men hur tog du första bilden? För den var jäätte snygg!!

    SvaraRadera
  5. Fantastiska bilder :)

    SvaraRadera
  6. bilden i mitten, så himla bra!

    SvaraRadera
  7. hanna negash3.1.13

    du är så sjukt duktig my, älskar den första bilden och tjejens tröja, aaaahhh.

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.