When routine bites hard, And ambitions are low. And resentment rides high, But emotions won't grow. And we're changing our ways, Taking different roads.



idag har det varit en onsdag och det vet jag därför att jag som alla andra barn har en skolkalender att följa. Och så stod det på min arm. "Glöm inte att det är onsdag imorgon idag." för sådan är jag. Och så är det bara. Och jag glömmer bort vilken dag det är ibland men det är helt okej.

Och jag hade stickad tröja från humana och rutiga kalasbyxor och gula kånken och istället för det ordinära och egentligen välbehövliga studerandet har jag målat ögon på ett papper. Och en räv.

"Love for the loveless, limbs for the limbless"

7 kommentarer:

  1. Freja29.8.12

    åååhh så himla fint du ritar och hela du är fin!

    SvaraRadera
  2. No way. Nope. Sådär fint får du inte rita. It's not okay.

    SvaraRadera
  3. men alltså det är ju så himla orättvist att din blogg är så mycket bättre än min :c

    SvaraRadera
  4. Och Hanna är avis på Mys fina tröja.

    SvaraRadera
  5. Anonym31.8.12

    Nä gud. Du ritar så ashamcnd vackert, My. Och din tröja är väldans fin, det vet du va?

    SvaraRadera
  6. Anonym6.9.12

    Nej herregud hur kan du rita sådär fint jag dör så fuskigt.

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.