We took the highway to the one up the coast to catch some sun

hemma tidigare än planerat, ligger och viftar på tårna inuti ett par strumpor
som egentligen sticks lite men man kan ignorera det när fötterna är kalla och huvudet trött. Kom hem för ungefär en timme sedan, och röran i hallen är kvar precis som jag lämnade den när jag kom innanför dörren,
håret är blött och trassligt och det ligger en död spindel i min sko, men jag orkar inte leta upp den.

Det har varit fantastiskt. Otroligt hjärtslitande oroväckande magpirrande glädjesprutande bra. Och tröttsamt, och svårt, och jobbigt. Men framför allt helt underbart.




ja herregud och klart slut innan jag svimmar av trötthet. Ja, det kommer fler bilder. Och en film. Och massa animationer.

4 kommentarer:

  1. fint skrivet som vanligt ;)

    SvaraRadera
  2. Åååh åh åh åh. Ser fram emot mer.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bild den sista är. Förmodligen en av de vackraste bilder jag sett i mitt liv, herregud jag bör verkligen söka in till Top Model Sverige. Första pris, Hej här kommer jag!

    Ps. Du är bäst och jag saknar dina kyssar. Puss.

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.