we don't need to we have everything we need right here

mindre än en vecka kvar tills skolan börjar, och jag ska börja nian. Det är lite skrämmande och samtidigt ser jag väldigt mycket fram emot det, att få slå in nya böcker som luktar gott och rida runt på Andreas rygg när jag inte orkar gå själv. Sådana saker längtar jag efter.

Något som är mindre kul är tiden som kommer gå åt. Helst av allt skulle jag vilja fotografera hela tiden, men det funkar inte riktigt så. Det handlar om prioriteringar och sådant är alltid svårt. Jag väljer att fokusera på vissa saker i perioder, och då blir det bara det en stund. Jag har mycket att fokusera på i höst.

Men vet ni vad? Vi ska nog klämma in fotografering nästan varenda dag i alla fall. För jag dör nog annars.

10 kommentarer:

  1. My, det kommer bli sjukt bra i nian. Jag lovar. Det känns rätt på något sätt! Själv är jag nervös som en mus, men då brukar jag lugna mig med en kopp te!

    SvaraRadera
  2. Din blogg är så fin och dina bilder lika så.
    Du är så underbar. :3
    Men en fråga om docs är dom typ varma? Kan man ha dom på vintern?

    SvaraRadera
    Svar
    1. yesbox de är supervarma

      Radera
  3. Å vad orättvist, vi börjar i morgon :c

    SvaraRadera
  4. The Agnes15.8.12

    Du var med i min dröm inatt

    SvaraRadera
  5. känner likadant, det blir mycket i höst, men det ska ändå bli fint att börja nian.

    (förresten var det bara två delar i det där konstprojektet?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. DET KOMMER MERA MEN DET KRÄVER BLÅ KROPPSFÄRG OCH DET KLADDAR SOM BAJS

      Radera
  6. Alltså din blogg är så himla fin, så mysig och du verkar vara en sån där himla mysig och fin men ändå glad och härlig person. Och så tar du så fina foton och har så bra stil och jag älskar ditt hår och din lugg och så verkar du ha så himla bra musiksmak. Ja, egentligen ville jag bara säga att din blogg är fin :) puss

    SvaraRadera
  7. brukar sällan kommentera men nu måste jag bara för att säga att din blogg är så himla fin!!!!!! du verkar vara så klok och cool och du är så himla kreativ. :)

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.