ingenting är så svårt som svårigheten



livet handlar mest just nu om att planera min framtida lägenhet med Ellen (fyra år kvar, vi är väldigt taggade), hångla bort all smärta och kämpa på idrottslektionerna så att de bara tar slut. Stanna uppe för länge på nätterna och plugga lite för lite, fotografera galet mycket för lite, dricka för mycket chokladmjölk, göra saker för att slippa tänka och ha skoskav. Sakna människor. Skriva brev till morfar som inte blir skickade. Gråta sönder och skratta ihop. Så jag är inte död eller så, inte ledsen heller. Bara allmänt all over the place och lite oinspirerad.

Vad tycker ni om här i min lilla cyberrymdsburk?
Vad ska det vara mer/mindre av?
Varför ska jag fortsätta?

12 kommentarer:

  1. Anonym28.8.12

    Jag tycker om allt, inklusive dig i denna lilla cyberrymdsburk.
    Det ska vara mer My och mer inlägg och mer målnigar och mindre ingenting.
    För vi, jag och många andra bryr oss om dig, vi gillar dig och dina påhitt. Du är mysig.

    Kramar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. okej. jag tycker om dig också. kramar.

      Radera
  2. Anonym28.8.12

    DET FINNS ENHÖRNINGHALSBAND PÅ MONKI, JUST SAYIN'

    SvaraRadera
    Svar
    1. LÄNKA GOD DAMN IT

      Radera
  3. du ska fortsätta för att du är bäst

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du skriver vackert (om än lite sorgset) och dina bilder har ett drömskt skimmer över sig.
    När jag läser din blogg känns det mysigt i hjärtat på nåt vis...
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag är lite sorglig och sne. det är liksom min grej. skrattar mycket också. är väldigt öppen och social men som sagt. sluten och ledsen samtidigt.

      Radera
  5. jag älskar din blogg till tusen och vill bara att du ska vara dig själv. det är bra.
    du ska fortsätta för du är underbar och vi älskar dig

    SvaraRadera
  6. så himla fin redigering. ps?

    Jag tycker om att det är så personligt men ändå inte bara handlar om dig och att du skriver vad du tänker och tycker och dina bilder är underbara.

    SvaraRadera
  7. Anonym29.8.12

    Det här är min absoluta favoritblogg! Den är mysig och inspirerande. Du skriver vackert och tar underbara bilder!

    SvaraRadera
  8. Så himla vacker!

    SvaraRadera
  9. Jag tycker om när du visar din konst, och när du skriver sådär fint och ungefär allt annat. Du ska fortsätta för att vi tycker om dig. Det blir så lessamt om du inte finns här längre.

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.