this charming man

Prinsessklänning från Paris. Ni får se den tydligare när jag kommer ut i
skogen igen. Kanske blir det imorgon. Eller i helgen. Vi får se helt enkelt. 


A jumped up pantry boy
Who never knew his place
He said "return the ring"
He knows so much about these things
He knows so much about these things


I would go out tonight
But I haven't got a stitch to wear
This man said "It's gruesome that someone so handsome should care"
Na, na-na, na-na, na-na, this charming man ...
Na, na-na, na-na, na-na, this charming man ...

4 kommentarer:

  1. och hur vacker var inte den där klänningen då??

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag älskar älskar älskar den

      Radera
  2. Hahah åh du får mig att känna mig så misslyckad. Inget illa menat på något sätt, tvärtom, du verkar ha allt och exakt alla älskar dig och du kan allt och är så unik och speciell och vacker. Så står jag där att känner helt plötsligt att jag har ingenting och varför älskar ingen mig och jag är ju egentligen inte bra på något och är fasansfullt tråkig och blir aldrig sådär bra på bild. Återigen, ta inte illa upp, du inspirerar mig till tusen också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. förlåt. :( fast så är det inte. detta är lite av en illusion. Så himla cool och bra och häftig är jag faktiskt inte, och det finns många som inte tycker att jag är helt fantastisk bara så att du vet. Mitt liv är lite fucked up ärligt talat.

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.