säg det till alla jag är på väg

Säg det till alla
Jag är på väg
Det finns ju så mycket att se
Blå himmel däruppe
Och jag är på väg
Bästa platsen är där jag just är

Säg det till alla
Jag är på väg
Och jag älskar varje steg jag tar
Går i solsken javisst
Och jag är på väg
Och jag har bästa vägarna kvar

Och det bästa som finns
Är att träffas igen
Det spelar ingen roll när och var
Vi berättar för varann
Och det känns så bra
Åh, jag känner mig så glad


Nu Åker jag till Paris. Hejdå. Tidsinställda inlägg kommer, jag lovar. Heders. Puss.
Ps. Jag förväntar mig massa kommentarer när jag kommer hem. Annars blir jag jättearg, och så får det inte bli. Så skriv skriv skriv. Berätta om er senaste resa, berätta hur ni har det hemma hur ni mår vad ni har på er och glöm inte att att länka till era hemsidor. Puss.

6 kommentarer:

  1. Anonym9.7.12

    Åh älskar den låten jättemycket

    SvaraRadera
  2. lilla jag9.7.12

    jag har precis kommit hem från en årlig resa kallad: -resan in i tystnaden.
    I två veckor har jag inte en enda stund suttit framför någon elektrisk skärm.
    Istället har jag varit i en stor mörk skog. precis ovanför ett litet vattendrag i en liten gul stuga.
    I två veckor har jag bara varit jag. jag har läst. skrivit. och bara haft det sådär underbart.
    I två veckor har jag inte vetat om vad som pågått i världen. I två veckor har jag bara pratat med en stackars katt.
    I två veckor har jag varit helt ensam. Och det har varit alldeles Underbart. <3

    SvaraRadera
  3. Jo i sommar har jag det fullt upp, jag var alldeles nyss på ett tåg hem från min mormor och morfar och blivit fylld med underbar mat och godsaker. Och nu ska hela släkten till Island för att fira någon som fyller år och göra sådana där saker som att vandra och bada i varma källor och kanske rida islandshäst (om vi vågar). Det ska bli så himla kul!
    (Och jag har på senare tid blivit inspererad av en del foto bloggar, som din, och börja fotografera en hel del med familjens systemkamera så jag startade en liten blogg för bilderna vid namn fotomumintrollet för visst är ju mumin böckerna de mysigaste?)

    SvaraRadera
  4. Cool gif!
    Hoppas att du har det bra i Paris, My! :)

    SvaraRadera
  5. Jag har precis kommit hem från en ganska fantastisk resa till Italien. Har gått på kullerstensbelagda gator, fotograferat balkonger med massvis av blommor, badat, kännt sanden mellan tårna, letat snäckor och lider numera av svår nackspärr (pågrund av allt tittande uppåt.) Nu tänkte jag krypa ner i min egna säng. (åh min säng åh åh åh) Och lata mig. Tyvärr är det sådant som hör sommarlovet till. Jag hoppas innerligt att det inte blir för långvarigt. Sedan ska jag försöka att inte bli alltför avundsjuk på dig och ditt äventyr till Paris. Men det är ju en annan historia.

    SvaraRadera
  6. åh vad fint, ha det bäst i paris!

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.