Paris, oui oui oui!

Första delen av min Parisresa.
gatan som vi bodde på såg ut såhär. Rue de la Huchette om någon undrar, supersupersuper. Här fanns liksom det mesta och det hände saker hela tiden som gjorde att magen började pirra och ögonen att nästan gå i kors av ren förvåning och extas.
mitt emot oss bodde två flickor i tjugofemårsåldern sisådär som hade en basilikaplanta på balkongen, tillsammans med en hink som de hade sina fimpar i. Ibland försvann basilikaplantan och ibland hinken, vi förstod aldrig riktigt sambandet.
Seine var fantastiskt vacker i solljuset vid Notre Dame.
jag var precis lagom glad.

mer kommer, jag lovar. Bara vänta tills ni får se mina andrahansfynd! Pussar.

11 kommentarer:

  1. åh så vackert! drömmer om Paris. längtar så mycket efter att få se alt fint du hittat.

    SvaraRadera
  2. Åh, jag älskar Paris mer än något annat!

    SvaraRadera
  3. åh. längtar efter att få se det! vore väldigt trevligt ifall du ville ställa ett par fina frågor till min frågestund. kram

    SvaraRadera
  4. Kan du franska? :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. bara några små fraser :) kram på dig!

      Radera
  5. Ser ut som om ni hade det jättefint och väntar på resten av bilderna <3

    SvaraRadera
  6. Åh, så fina bilder. Känner mig upprymd av att bara kolla på dom. Vill också åka till Paris.

    SvaraRadera
  7. Ibland försvann basilikan och ibland hinken... låter mystifikt <3

    SvaraRadera
  8. Tror jag har en likadan tröja som dig på den sista bilden.... Hihi det är inte varje dag man ser det!
    Mycket vackra bilder annars, puss <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah nej det har du inte, den är trettio år gammal andrahand ^^ och stickad... men puss

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.