I'm glad to see you I had a funny dream and you were wearing funny shoes


känner mig otroligt mycket pepp på att börja med det nya projektet jag fick inspiration till i Paris, det ska bli så roligt att jag tror jag måste flaxa med armarna och flyga lite för att bli av med överskottsenergin. Ni ska få se, snart snart snart. Jag vill inte avslöja för mycket samtidigt som jag längtar efter att få presentera det, och få höra era åsikter.

Vad hoppas ni att det blir? Skulle vara roligt att se vad ni har lust att se, kanske gör jag något mer av bara farten då jag har en liten paus bland alla äventyr.

8 kommentarer:

  1. allt här är bara så vackert.

    SvaraRadera
  2. Låter spännande! Om det är något aningen frakrike-inspirerat så lär ju jag bli lite sådär överförtjust.
    Och hur blev det med de där second handfynden?

    SvaraRadera
    Svar
    1. de kommer, de kommer. :)

      Radera
  3. du är så vacker.

    SvaraRadera
  4. Hur editerar du dina bilder? :)

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.