hjärnblödningsprat och personlighetsförändringar


jag såg ett program på teve en gång, om en man som fått en hjärnblödning och via detta drastiskt förändrats i personligheten, tills det att han ville måla - ständigt. Jag undrade lite om jag egentligen inte är den jag är utan om allt är en illusion, samtidigt som jag inte kunde tro på det själv.

Det är lite som en paradox, inte sant? Om det var på det sättet - skulle jag inte veta det. Men samtidigt skulle jag samtidigt inte veta att jag skulle vilja vara den jag är om jag inte hade ändrats i personligheten via en åkomma. Sådant ger mig huvudbry det kan ni hoppa opp och sätta er på.

3 kommentarer:

  1. The Agnes28.7.12

    Ojojoj, nu blev det trassligt. Men intressant. With a ying and a yang and a tolly ho!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag vet. det är trassligt.

      Radera
  2. Fin blog glad jag hitta hit<3

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.