ge mig en kyss innan du går att bygga en dröm på

nu tänkte jag göra en pyttelista bara för att det är tisdag.

tio saker du tycker om: katter, skrivmaskiner, pojkar, kyssar, Ellen, roadtrips, kultur, klänningar, fotografi, hattar.
om du fick välja en sak i världen att äta resten av ditt liv, vad skulle du välja då?: Pannkakor, självklart. Det kan man aldrig få för mycket av.
välj tre saker du tycker om i ditt rum: mitt virkade överkast, min jordglob från femtiotalet, allt annat.
fem bästa banden?: Beatles, Belle&Sebastian, Drums, Smiths och Säkert! för tillfället.
en sak du skulle vilja ha precis just nu: en notbok med känd filmmusik, åh vad jag vill ha det. alltså verkligen verkligen verkligen. om någon har en, skicka den till mig NU.

puss.

4 kommentarer:

  1. The Agnes24.7.12

    Här är en bok med lite filmmusik, men jag vet ju inte vilka filmer du ville ha musik från...

    http://www.musicnotes.com/sheetmusic/book.asp?ppn=BKHL311121&mnuid=71KNTWLHSGZ6N0LRBC79P3VK7B086W3818J07W38&ReqPage=2#selections

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack, men är nog mest intresserad av typ... HP, Lord of the Rings, Starwars, uhmmm gärna Grease och Pulp fiction.... Pirates of C.... TACK :)))

      Radera
  2. Din sänghörna måste vara världens mysigaste. Åh, åh, åh vad fint. Var har du hittat kattfilten någonstans? Jag kan spela lite av musiken från Lord of the Rings på flöjt! Det är fint. Om du skulle vilja så kanske jag skulle kunna skanna in noterna, (om jag hittar dem...) och skicka till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är cirkus bäst, och kattfilten vet jag inte alls var den kommer ifrån är jag rädd. hittade den i en garderob! och ja, gör gärna gärna gärna det.

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.