colour my life with the chaos of trouble



Jag är hemma. And I'm wearing a tophat. Vet inte om det finns något mer att tillägga, den här dagen har varit helt underbart fantastiskt hjärtslitande bra. Har druckit tre koppar te, blivit kär i en pojke (Fem månader gammal), träffat Andreas som nyss kommit hem från Skottland, fikat med Sam, fått huvudvärk och ätit pastasallad.

Älskar era kommentarer, de är finast. Ni är finast. Nu tänker jag slumra bort en stund, drömma om allt jag ska fotografera de närmsta dagarna. Om jag hittar vit och blå kroppsfärg så ska jag fortsätta med projektet (Hoppsan, där avslöjade jag lite) och annars blir det väl något helt annat. Puss.

5 kommentarer:

  1. du är så fin och skriver så fint hihi, welcome home by the way!

    SvaraRadera
  2. Pojken i Håkantröja31.7.12

    Den top-hatten var lika awesome som du sa trots allt

    SvaraRadera
  3. du är ju fin du.

    SvaraRadera
  4. Har precis hittat hit, och är otroligt glad att jag gjorde det! Allting du gör verkar bli så fint!

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.