vad jag vill säga är



  • att du kommer sitta på en perrong med cigarettröken svävande i ankelhöjd och se på duvorna som äter
     
    tuggummin och popcornrester

    och en pojke kommer att sätta sig bredvid dig och fråga vad du heter och var du kommer ifrån

    och du kommer tycka att han är en riktig jubelidiot, men du kommer svara ärligt

    för han är ju ändå rätt så söt.

    och ni kommer åka bussen tillsammans och han kommer sitta felvänd i sitt säte så att han kan titta dig i 

    ögonen

    och han kommer vara sådär jävlans hejdundrandes konstig och knäpp som vill prata med just dig (det är i 

    alla fall så du kommer känna)

    och det kommer ta ett tag

    men han kommer dyka upp där på perrongen ett par gånger till

    ni ses någon dag, utanför bussarnas värld

    och ni kommer hålla handen

    och det kommer pirra av hans beröring och du kommer flämta till lite när han kommer i närheten så att han
     
    säger "vad är det?" och du vill säga "jag är så jävla kär i dig" men istället säger du "ingenting" och ler.

13 kommentarer:

  1. emilia som du ringde igår28.6.12

    Kindpuss.

    SvaraRadera
  2. Jag måste missat att du bytt header. Den är helt fantastiskt fin. Nu vet du det.

    Texten var också fantastiskt fin. Nu vet du det med.

    SvaraRadera
  3. Vad man önskar att det där faktiskt händer någon dag...

    SvaraRadera
  4. Hej LillaMy, jag undrar om du kanske har en plats kvar som brevvän kanske? Jag skulle gärna vilja sno den platsen i såna fall, du kan väl kanske mejla till noratora1999@gmail.com om det är så...
    Jag är en tjej på tretton och ett halvt år och några dagar som gillar att rita och fota och måla och läsa och skriva och hitta på saker och såpbubblor och att ha picknick och mina vänner och att få brev och skriva brev och massa andra saker :)
    Du verkar ju riktigt cool och roligt och najs, så det skulle vara kul att skriva brev till dej ;)

    hoppas du bestämmer dej för att gilla mej liiite och kanske hör av dej ;)

    kramar från Nora (www.boknora.blogg.se) <3

    ps. din blogg är väldigt fin. allvarligt supernajs ;)

    SvaraRadera
  5. duvor är det äckligaste jag vet men jag hoppas det händer någon dag ändå

    ps. din header är bara sådär omöjligt fin. vita hästar<3
    pps. har du fått mitt brev? det var väldigt rörigt

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag har fått ditt brev. det är fint. jag ska svara någon dag snart. ok?

      Radera
  6. Nu måste jag fråga. Händer verkligen det här, eller hittar du bara på?
    Vacker i vilket fall som helst. Kindpuss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. varför skulle jag hitta på

      Radera
  7. Helt underbart. Du är så fin.

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.