nej helvete usch nej fan

source

fuck.
Det är faktiskt det enda jag hinner tänka innan jag inser att jag har gjort fel. Skammen sitter där direkt, kan jag inte ens baka en paj? Hur dum och inkompetent får man lov att vara innan det är kriminellt? Försöker ångra mig, hälla tillbaka allt, rädda allt. Det går sådär. Måste göra om, det inser jag, men chokladen är slut. Ringer mamma, sitter med ryggen mot ugnen som är på. Det gör ont, men det förtjänar jag när jag har gjort fel.

Bränner mig på smeten, försöker fortfarande rädda det som finns kvar. Det går sådär. Jag lagar i alla fall den pajade pajen men det känns ändå dumt. Det är en dålig dag.
Tur att Sam kom och hjälpte mig göra de andra pajerna färdigt plus att han diskade. Snällt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.