vi står parallellt med varandra utan att se varandra i ögonen för vi är främlingar nu i ett annat universum



hur i hela heliga helighuset kunde det bli
sommarvärme och fågelkvitter så snabbt? Min kropp hänger inte mer,
jag känner mig lycklig och glad och alldeles förvirrad.
Korta shorts och tunna tröjor, nyss var
det ju halsduk man skulle vira många varv runt sig när vinden blåste snål. 

Ni anar förresten inte hur mycket jag längtar till sommarlovet. Jag ska spela teater och springa barfota och åka på roadtrip med Hanna, Ellen och Emilia (och ni anar inte hur jag längtar!) och jag ska till Paris och lära mig spela ukulele och iväg på läger och åh vad fint allt kommer bli med massa solsken och fräknar på näsan. 

4 kommentarer:

  1. jag längtar så jag storknar mer än en stork.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tuffa knäppgök jag älskar dig mer än glass och jag älskar glass.

      Radera
  2. Du är inte den enda som längtar till sommaren! ;D <3

    SvaraRadera
  3. Jag vill trampa iväg nu nu nu!
    Den nedersta bilden är förövrigt helt underbar ^^
    Puss.

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.