project unbreakable

har ni hört om "projekt unbreakable"? Det är ett fotoprojekt startat av Grace Brown som fotograferar sexuellt utnyttjade män och kvinnor med skyltar där citat från deras våldstagare (ja mina kära vänner det är numera ett neutralt ord för just detta) står. Man blir illa berörd men det är intressant att läsa det och många av dem är så raka i ryggen att man känner stoltheten sticka lite i hjärtegropen. Titta in på det intressanta projektet här.

Mina åsikter om detta: Din kropp är din och den är ingen annans, inte ens till lån. Man ska göra det man känner för och inget annat. Blott femton år är jag men jag vet precis vem jag är och vad jag vill. Hoppas ni också vet. Kyssar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.