frågor nummer ett

Varför tycker du om mig? - Varför inte?
Hur skulle ditt plåster på näsan se ut om du slog dig på näsan? - Prickigt .
Vad är det bästa med ditt namn? - Att det låter mystiskt och går snabbt att skriva . 
Hur mår du? - Magiskt tragiskt
Vad väljer du helst att dricka och äta när du går på café? - Cheese cake och cola. Eller te .
Vad gillar du för djur? - Katter och ladusvalor .
Kan du prata med din mamma om allt? - Teoretiskt sätt, absolut.
Vad är dina starka egenskaper? - Min verbala talang, min kreativitet och min ambition .
Vad är dina svaga egenskaper? - Egoistisk, klumpig som en mindre blåval och min känslomässiga instabilitet .
Vad har du haft för frisyrer i ditt liv? - Lugg.... utan lugg . Och rött ett tag, morotsrött . 
Vilken svordom använder du mest? - Fan. Eller jävla. Eller helvete. Eller allesammans på raken .
Ta bilden eller vara med på bilden? - Bakom kameran såklart .
Vilken var den senaste filmen du såg? - 500 days of summer någon ledig dag sådär .
Nämn några inspirerande personer. Ellen, Ellen, Hanna, Emilia .
Använder du polotröjor? - Äger bara en grå... så nej . Men jag älskar dem av hela min själ!
Kan du vissla? - Njae lite .
Vilka sorters instrument kan du spela? - Vokal, piano, pinsamt lite gitarr .
Äger du några band-t-shirts? - Jodå, Doors har jag ju . 
Har du gråtit offentligt? - Ja, men jag gör det då verkligen inte frivilligt . 

Vad många frågor! Det blir nog åtminstonde tre delar a v detta. Fortsätt gärna fråga! Puss .

2 kommentarer:

  1. vad heter du egentligen? :)

    SvaraRadera
  2. tycker att du ska trycka in rosen vid sidan av inlägget i din menyspalt.
    denvarsåfin

    SvaraRadera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.