but we're just kids goddammit let us do what we want

Såhär såg jag ut idag. Fast inte i början för jag simmade först tre kilometer och då
såg jag knappast såhär fashionabel ut, bara så ni vet.

Och såhär glad var Nilla!

Nillas mobil är en tegelsten. Den kan man nästan inte ringa med och den håller
i alla väder. Fast hon tog sönder sin gamla så hon
förtjänar den här iStonen tycker jag.

Och kolla så tuffa naglar Matilda har! Hon är så himla
kreativ den flickan. 

Efter en stund kom ett par pojkar och klättrade upp på
taket och slog sällskap med oss. Sam och Dagur för att vara exakt.

Och så blev det en del gitarrspelande...

... och en hel del mys. Charmtroll.


Frida tittade in också, och tyckte tydligen att Matilda såg ovanligt rolig ut.

Sen var Sam och jag lite fotomodeller och Dagur smög sig
in i bakgrunden på ungefär samtliga bilder.

Och vi lekte spöken också.

Och sen blev jag sur på Nilla för att hon vägrade inse sitt grammatikfel. 
Sen flätade jag Sams hår och sen satt vi och pratade flera timmar på en studsmatta. Sen gick var och en till sitt.

Slut.

9 kommentarer:

  1. Mathilda31.5.12

    åh vad mysigt det ser ut

    SvaraRadera
  2. malva31.5.12

    ser extremt mysigt ut. förresten så älskar jag sams hår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. alla älskar sam

      Radera
  3. El samuelo31.5.12

    Dagurs ögonfransar God damn it!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. RIGHT BACK AT YA BRO

      Radera
  4. åh gud så mys. måste säga att bilden på den gitarrspelade pöjken var riktigt snygg/fin/underbar. fast alla dina bilder är underbara men alltså han var fin ohja. hihi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja han är allt en stilig påg!

      Radera

Här får du gärna höra av dig! Kommentarer gör mig lika glad i magen som en stor kopp te. Kyss.